Current Blogger
Infotext
Haiyan
De vloedgolf die enkele weken geleden Haiyan overspoelde en de Filipijnen tot een ongeziene crisis veroordeelde, heeft in ons land de solidariteitsmolen op gang gebracht. Terecht, al vrees ik dat we ieder jaar wel ergens ter hulp zullen kunnen schieten. De opwarming van de aarde en de klimaatsveranderingen eisen steeds meer hun tol.
 
Als verzekeringsmaatschappij moeten we waakzaam zijn en deze evolutie nauwlettend in de gaten houden. Want niet alleen ver buiten onze grenzen vallen er steeds meer natuurrampen te noteren, ook in ons land ligt het gemiddelde een stuk hoger dan in de vorige decennia. Het belang voor de klanten om zich goed en correct te laten verzekeren is dan ook essentieel.
 
In tijden van economische crisis krijgen wij echter vaak de vraag "of het niet wat goedkoper kan", of stellen we steeds vaker vast dat klanten zich gaan onderverzekeren om te besparen. Naast onze hoofdactiviteit als verzekeraar willen we echter ook maatschappelijk onze verantwoordelijkheid nemen, en wijzen wij er onze klanten dagelijks op dat de kwaliteit van een contract belangrijker is dan de prijs. En die kwaliteit bepaalt voor een groot stuk het succes van AG Insurance: uitgebreide waarborgen voor een totale gemoedsrust is het enige juiste recept. En het laat mij als sales manager toe om een product te verkopen waar ik écht achter sta, zodat ik iedere klant recht in de ogen kan kijken.
 
Mensen helpen wanneer ze het het meeste nodig hebben, dát is het doel van de grote solidariteitsactie Haiyan 21-21, maar dat is tevens ónze core business. En dat maakt ons iedere dag opnieuw oprecht trots!