Cultuur, waarden en strategie

Nieuwe strategische ambities: Connect AG

AG bestaat binnenkort 200 jaar. Dat is uitzonderlijk voor een Belgische verzekeringsmaatschappij. AG heeft altijd de weg van het succes gekozen.

Hoe? Door op de juiste momenten de juiste beslissingen te nemen, door in te spelen op de laatste trends en door zich aan te passen aan een steeds sneller evoluerende omgeving.

Vanaf 2019 gaan we op hetzelfde elan verder, maar we blijven ook evolueren. Met Connect AG leggen we nieuwe accenten om verder vorm te geven aan onze ambities, én nog meer geconnecteerd te zijn met onze klanten, partners, medewerkers en de samenleving.

Tijdens een speeddating met drie medewerkers vertelt CEO Hans De Cuyper meer over Connect AG en zijn ambities.

Vimeo settings

Youtube settings


Vier nieuwe waarden die onze manier van zijn en werken bepalen.

Om Connect AG nog duidelijker in de verf te zetten en om ons te inspireren in ons dagelijks werk, evolueren ook de gemeenschappelijke waarden waarmee we onze ambitie willen realiseren: care, dare, deliver en share.

Ze drukken meer dan ooit het DNA van ons bedrijf uit, onze merkbelofte: wij zijn supporter van het leven van onze klanten. We beschermen wat hen het dierbaarst is, zodat zij voluit kunnen leven. Dat is onze sterkte. Dat maakt ons uniek.

Vier kernwoorden die de ervaring met het merk AG illustreren:

  • Care:  Blijk geven van respect en de mensen om ons heen helpen
  • Dare:  Grenzen verleggen, zonder bang te zijn om risico's te nemen
  • Deliver: De dingen vooruit laten gaan, en onze beloftes houden
  • Share: Kennis delen en anderen inspireren dankzij onze 'success stories'